2 de juny 2016

A House In Asia

A HOUSE IN ASIA
(a La Pedrera)



Agrupación Señor Serrano, com a nom artístic d'una companyia teatral és com a mínim curiós; més aviat sembla una altra cosa, com un grup de balls regionals vestits de lagarterana, o cosa semblant, però no; fan teatre experimental, performances minucioses utilitzant tota mena de recursos: video, música, petits ninots... i molta imaginació i creativitat.
A House In Asia arrenca amb la projecció en una pantalla del que es devia veure des de la cabina d'un avió sobrevolant la zona sud de Manhattan abans d'estavellar-se a una de les torres bessones de la zona World Trade Center de Nova York.
Jo aquesta peça ja l'havia vist al Teatre de l'Escorxador de Lleida, i m'havia impressionat —la tinc penjada al blog http://bit.ly/1FLtloa— però la "relectura" d'avui m'ha proporcionat més informació que possiblement la primera vegada se'm va escapar. És el que tenen aquestes peces poc convencionals: sempre hi ha alguna cosa amagada darrera d'una altra. No n'explico res més perquè ja ho tinc escrit al link que he especificat, però sí vull deixar testimoni que s'ha tornat a fer a Barcelona.
Només un dia a Noves Escenes a La Pedrera 2016, però aquest cicle funciona així. La sala habilitada com a teatre, amb butaques còmodes de veritat, pràcticament plena d'un públic que ha sortit satisfet. Molt content d'haver-la tornat a veure.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada