31 de jul. 2017

CabaretA

CABARETA
 (a la Sala Muntaner)






          A mi el que em sap més greu quan faig una ressenya és valorar-la baix. Sortosament sé que als "crítics" aficionats ens llegeixen quatre gats i això ens fa molt poc influents, cosa que em tranquil·litza, però aquest fet no priva que em senti obligat a ser sincer.
          Per dir-ho ras i curt, CabaretA m'ha semblat un espectacle carrincló, però compte! jo que ja fa anys que m'arrossego pel món de l'espectacle, havia vist al paral·lel revistes de l'Alady i la Mary Santpere als 50 i i 60 i aquelles ja m'ho semblaven de xarones. No em va aquest tipus d'espectacle i penso que CabaretA s'ha emmirallat en aquell model.
          El guió m'ha semblat fluix, espicossant una mica d'aquí i una mica d'allà, amb esquetxos un pèl suats: Millet, Rajoy, que possiblement sigui el que demana aquest espectacle, ho ignoro. La pianista fent música amb campanetes o amb vasos. El número de la protagonista que es fa rascar pel públic perquè li pica alguna cosa... en fi, res de nou. Dos músics l'acompanyen correctament, o sigui que ningú ha fer res malament, però com he dit l'he trobat carrincló.
          Una cosa sí he trobat a faltar al ser un espectacle de cabaret: una mica més de galta, allò que abans en deien ensenyar cuixa, i a una noia tan maca com la maria Molins li hauria escaigut.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada